Houlihan Smith fungerer som eksklusiv rådgiver for købmandsvarer Shopping netværk på første runde af finansiering

Købmandsvarer Shopping Network, Inc. (“GSN”) rapporterede i dag, det har afsluttet sin serie A rund af venturekapitalfinansiering med Houlihan Smith & Company, Inc. (“Houlihan”) fungerer som eksklusiv finansiel rådgiver. $7,0 mio egenkapitalfinansiering blev ledet af VantagePoint Venture Partners, en førende Silicon Valley venture kapital firma.

Dick Andolshek, bestyrelsesformand og medstifter af købmandsvarer Shopping netværk, afspejles på kapital raise processen: “Jeg var så heldig at kende Richard Houlihan, og da jeg ringede ham om den kapital raise til GSN, Richard imødekommende som altid. Houlihan Smith & selskabet samlet straks et team af djævleblændt fagfolk, der forstod vores teknologi, markedspositionering og forretningsmodel. Vi arbejdede direkte med Bob Susskind, en administrerende direktør på Houlihan og nydt godt af hans 25 års erfaring i IT-sektoren, som omfatter stints på 3com, Palm og Nortel. Virksomheden arbejdede utrætteligt med vores team i hele forberedelsen og markedsføringsprocessen. I sidste ende, Houlihans brede kontaktnet lykkedes os at nå frem til opmærksomheden af David Carlick af VantagePoint Venture Partners, der har sluttet sig til vores bestyrelse og vil være en aktiv deltager i vores virksomheds vækst. Vores fundraising processen var en rungende succes takket være den collaborative teamwork Houlihan og købmandsvarer Shopping netværk mennesker.”

Bob Susskind, direktør Houlihan, der ledte den konto erklærede, “GSN er på forkant med online intelligent annonceplacering og forbruger tracking for massive fødevareindustrien. Arbejde med GSN’S senior management team har givet mig en indvendig syn på fremtiden for online emballerede forbrugsvarer marketing: GSN er det fremtidige. Jeg tror, GSN bliver “platform” udbyder af online intelligent annonceplacering i maden og detailmarkedet og kilden til de mest nøjagtige og relevante forbruger intelligence nogensinde set på dette marked. Med GSNS meget sofistikeret softwareplatform, intellektuel ejendomsret positioner, emballerede forbrugsvarer reklame kontrakter og partnerskaber med store supermarkedskæder og fremtrædende online marketingfolk DoubleClick og kuponer Inc., jeg tror, at GSN er i den bedste position til at fange hovedparten af den multi-milliard-dollar ophobet efterspørgsel for målrettet reklame på dette marked.”

Om GSN: Det erklærede mål om GSN () er at tjene forbrugeren ved at gøre det lettere at sammenligne deres favorit købmand og på samme tid, hjælper dem med at spare tid og penge, som de planlægger deres ugentlige indkøb. GSN gør dette ved at give forhandlere med en suite af leverandørejet softwareprodukter, der integrerer shopping liste bygning med relevant indhold, der gør det muligt for forbrugerne at problemfrit shop deres butik, anmelde alle elementer på salg, adgang og gemme opskrifter for varerne, de Planlæg at købe, og udnytte de mange discount tilbud stillet til rådighed af mærkevareproducenter. Resultatet er, at forbrugerne planlægger deres shoppingtur bedre, drage fordel af flere rabatter, og er mere loyale over for en enkelt butik. Dette betyder en højere ring for købmandsforretninger, der beskæftiger GSN system, øget opsparing for forbrugere, som benytter GSN drevet detail site, og målrettet reklame beskeder til mærker.

Om Houlihan Smith & Company Inc.: Houlihan Smith & Company Inc. () er et specialiseret investeringsselskab til bank, der leverer finansielle rådgivende og finansielle tjenesteydelser til offentlige og private virksomheder. Grundlagt i 1996, er Houlihan anerkendt som en førende udbyder af finansielle udtalelser, finansiering, fusioner og overtagelser rådgivende, og andre… (Læs hele artiklen på nedenstående link)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Navigation